kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
5 Aralık 2008, Cuma
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Emlak Buzz
 
24 Saat
24 Saat
Cuma Sabah  
Alışveriş
Türk erkeği artık daha cesur
Türk erkekleri de artık hem özgün hem de modaya uygun giyinmek istiyor. Bunun için de son yıllarda mor ve pembe gibi renkleri giymekten hiç çekinmiyorlar Erkekler hem işe giderken hem de sosyal yaşamda şık ve yine de 'özgün' olabiliyor. Bu fikirden yola çıkan YKM'nin yeni erkek markası Volt'un çizgisi, 'smart casual'. Amaç, aynı ürünü farklı şekillerde kombinleyerek hem hafta sonu, hem de hafta içi stil sahibi erkekler yaratmak; casual giyime şıklık, klasik giyime ise biraz daha modernizm katmak. Volt'u ve erkek giyimindeki 'smart casual' trendini konuştuğumuz YKM Erkek Giyim ve Ev Dekorasyon Kategori Grup Müdürü Selin Mordalga ve ekibi, "Artık herkes hem şık hem özgün hem de modaya uygun giyinmek istiyor. Bunu yaparken de bir tek sezonluk alışveriş yapmaktan ziyade, aldığı bir ürünü birçok faklı ortamda ve zamanda farklı kombinlerle kullanabilmeyi arzu ediyor," diyor. Mordalga, kadın modasında öne çıkan feminenlik ve...