Önceki gece Türk Hava Yolları'nın Dublin-İstanbul seferini yapan uçağındayız. Bir anda kabin amiri ve iki hostes telaşla arkaya doğru yürümeye başladı. Aynı anda "Sayın yolcular" diye başlayan anonsu da duyunca, "Eyvah" dedim, "Arkada bir olay var, uçak kaçırılıyor olmasın." Hayır... Rahatsızlanan bir yolcu için "Doktor var mı?" anonsuymuş. Kabin görevlileri hiç panik yapmadan ilk müdahaleleri yaptı. Sonra uçağımıza inişte öncelik tanındı. Bu sırada kabin amiri yolculara yerlerinden kalkmamaları ricasında bulundu. (Bilirsiniz, daha tekerler yere değdiği anda herkes yerinden fırlar.) Öncelik rahatsızlanan yolcunundu çünkü. Hemen ilk körüğe yanaşan uçağın kapısı açıldığında tam donanımlı sağlık görevlileri içeri girdiler. Hemen gereken müdahale yapıldı. İnsana verilen değer işte budur... İstanbul-Dublin seferini yapan uçakta da iki bebeğiyle seyahat eden bir yabancı hanıma hosteslerin nasıl yardımcı olduklarını görmüştük... Türk Hava Yolları'nı kutlarım. Son yıllarda yaptığı atılım, sadece yeni uçak sipariş etmekle olmadı çünkü... Bu arada, dünyanın önemli havayollarıyla yapılan seyahatlerdeki şikayetleri duydukça; THY'nin dünyanın yükselen yıldızı olduğunu net bir biçimde görüyoruz.
Yayın tarihi: 21 Ekim 2008, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/10/21/gny/haber,378C086D275C4F5881E1D84F80E3D280.html
Tüm hakları saklıdır.