Hem müşteri hem basın hem de ajans tarafında yer almanın bazı zorlukları var tabii... Herkesi idare etmek zorunrasınız ve hiçbir aksaklık çıkmamalı. Ama ekip, bunu bir avantaj olarak görüyor ve "İşin tamamına vakıf olduğumuz için daha rahat edeceğiz. Kendi içimizde güvendiğimiz insanlarla çalışmak daha kolay," diyorlar. Ayrıca Türkiye'de çok fazla marka ve iletişim danışmanlığı şirketi olmadığını anlatıyorlar: "Kendilerini ya PR şirketi ya da organizasyon şirketi olarak adlandırıyorlar. Oysa biz sektör araştırmasından rakip analizinden tutun, basın bülteni tasarımına kadar her şeyle ilgileniyoruz."
Yayın tarihi: 4 Ekim 2008, Cumartesi Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/10/04/ct/haber,6A2F5DB989AB4B7F84EED31B16B1411D.html Tüm hakları saklıdır.