Aksigorta'nın önceliği müşteri memnuniyeti
Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, bireysel ve kurumsal tüm müşterilere, en kaliteli ve yaygın hizmeti sunmaya önem verdiklerini ve hedefleri arasında öncelikli olarak müşteri memnuniyetinde liderliğin yer aldığını söyledi. Yergin, "Tüketiciyle kurduğu güven bağına çok önem veren Aksigorta, bu güven bağını devam ettirmek amacıyla iletişime önem veriyor. Aksigorta için iletişimde iki temel öncelik bulunuyor: Kesintisizlik ve Güvenilirlik" diye konuştu. Müşteri memnuniyetini hasar anında da devamlı kılmanın Aksigorta'nın en büyük başarılarından biri olduğuna değinen Yergin, yeni altyapı sayesinde hasar durumunda hızlı ve aksaksız hizmeti garanti altına aldıklarını belirtiyor. Yergin, "Dosya inceleme ve onay süreçleri ile ilgili projelerle hasar ödeme süreçlerimiz kısalmıştır ve kısalmaya devam etmektedir. Tüm bu çalışmalarla amacımız; etkin hasar ve tazminat süreç yönetimi ile maksimum müşteri memnuniyeti sağlamak" şeklinde konuşuyor. Ragıp Yergin, "Aksigorta, hasar anında müşteriyle ilk temas noktası olan Hizmet Merkezi aracılığıyla sigortalılara bir yandan ihtiyaç duydukları hizmeti sunarken bir yandan da merak ettikleri soruları yanıtlayıp sorunlarını çözmeye yardımcı oluyor. En önemlisi ise, zor anlarında sigortalılarına güven duygusu vererek manevi destek sağlıyor. Konusunda uzman Hasar Fabrikamızın ve sigortalılarımızın yanında yer alan acentelerimizin verdiği hızlı ve kaliteli hizmet ile bunu sağlıyoruz. Böylece hasar ihbarları ve işlemleri kolaylaştırılmakta, ödeme süreci ise kısalmakta" diyerek hasar anında müşterinin yanında olmanın önemine dikkat çekiyor.
Yayın tarihi: 11 Ağustos 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/11//haber,E678904759B6469B95F4558D5060F308.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.