Yorgancıoğlu, rakının tüketimini azaltan etkenleri şöyle sıraladı: "En önemli neden ekonomik kriz...
Ekonomi kötüye gittiğinde insanlar rakı içmekten vazgeçiyor. Krizin ardından Marmara Depremi, tüketimi çok azalttı. Çünkü Marmara içki tüketiminin en yoğun olduğu bölgeler arasında. Bir diğer etken ise kültür değişimi. Eskiden rakı-balık-meze vardı şimdi kulüpler, barlar, kafetaryaların sayısı artıyor. Bu da rakı tüketimini azaltıp diğer içkilere yönelmeyi sağlıyor." Şu anda pazarda 35 rakı markasının olduğunu ama Yunanistan'ın uzoda 350'yi aşkın üretici ve çok sayıda markaya sahip olduğuna dikkat çeken Yorgancıoğlu, "Henüz oturmamış bir pazar ama çok ciddi rekabet var. Biz de yüzde 70-75 olan payımızı korumak, pazarı büyütmek için yeni ürünler geliştiriyoruz, kaliteyi artırıyoruz" dedi.
Yayın tarihi: 30 Temmuz 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/30//haber,7757E4970F0D45699C559D10765AACA3.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.