Çağrı merkezinde her 4 çalışandan üçü kadın
YILIN ilk üç ayında, çağrı merkezlerine toplam 57 milyon 519 bin 482 adet çağrı gelirken istihdamda kadınların ezici üstünlüğü dikkat çekti. Verilere göre her 4 çalışandan üçünü kadınlar oluşturdu. Bankalar Birliği, "Çağrı Merkezleri İstatistikleri- Mart 2008" raporunu yayımladı. TBB üyesi 46 bankadan, çağrı merkezi hizmeti veren 22 bankanın bilgilerinden oluşan rapora göre, Ocak-Mart 2008 döneminde toplam çağrı merkezi çalışan sayısı 5 bin 73 olarak belirlendi. Bu sayının 4 bin 303'ü yarı ve tam zamanlı çalışan müşteri temsilcilerinden oluşuyor. 286 personel destek hizmette çalışırken 484 kişi ise yönetici pozisyonunda çalışıyor. Yılın ilk çeyreği itibariyle çağrı merkezinde çalışanların yüzde 73'ü kadınlardan oluşuyor. Bu oran müşteri temsilcilerinde yüzde 74, destek hizmeti veren personelde yüzde 76 oldu.
Yayın tarihi: 23 Temmuz 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/23//haber,93CDA50774AD40F8B406016B2298AB6B.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.