"Outlet
kültürü özellikle ABD'de gelişmiş bir kültür. Calvin Klein, Ralph Lauren gibi dünya devleri sadece
New York ve Kaliforniya'ya değil, ABD'nin iç bölgelerine de hitap etmek için bu yöntemi kullanıyor. Önemli olan markayı ayağa düşürmeden B ve C gelir gruplarından da pay almak. Bizi de 2001'deki kriz tetikledi ve Derimod Shop'ları açtık. Bugün bu mağazalar Depo adını aldı.
Türkiye'nin Viaport gibi projelere ihtiyacı var. 1.5 sene içinde 15 tane daha outlet açılacak
Türkiye'de. Böylece toplam sayıları 25'e çıkacak. Deyim yerindeyse içinde bulunduğumuz mini krizden outlet'lerin ivmesiyle çıkacağız. Ayrıca, outlet ucuz mal demek değil, markanın uygun fiyata satılması demek. Şimdi bazıları bir yere alışveriş merkezi açıyor, sonra onu outlet'e çeviriyor. Öyle olmaz, devşirme outlet olmaz. Bu işin stratejik bir planlaması var. Baştan bu işe soyunacaksın."
Yayın tarihi: 10 Temmuz 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/10//haber,6C3EF9F891E842BD9204B5E066699CF3.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.