Subaru Marka Direktörü Çınar Noyan
Türkiye'de de 4x4 modası yaşanıyor. Her bütçeye uygun bir 4x4'ün piyasada yer alması sektördeki rekabeti artırıyor. Ancak uzun vadede 4x4 segmentinde belli bir tecrübeye sahip markalar daha çok tercih edilir olacak. Subaru'nun 4x4'te bu zamana kadar en büyük eksiklik dizel modelinin olmamasıydı. Artık bu dezavantaj ortadan kalktı. Forester dizeli eylülde piyasaya sunmayı hedefliyoruz. Büyüyen gövde boyutları ile 4x4 kimliğini tamamen açığa çıkan Yeni Forester'ın daha büyük bir taleple karşılaştı, nisan ayından itibaren 300'ye yakın bir satış adedi gerçekleştirdik artışa denk geliyor.
Yayın tarihi: 6 Temmuz 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/06//haber,95843B745762400B9B4F7144301CF62D.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.