ŞU anda bir duraklama hissedilse bile
Türkiye'de inşaat ve nakliye sektöründe büyük gelişmeler söz konusu olduğunu belirten Magnusson bu durumun sözü geçen sektörlere hizmet veren kamyon pazarını da etkilediğini söyledi. Magnusson, şöyle konuştu: "Politik gelişmeler, inşaat sektöründeki ve nakliye sektöründeki durum bizim çok iyi bir öngörüde bulunmamızı engelliyor. Volvo Kamyon olarak 40 yıldır
Türkiye'deyiz. Oldukça iyi bilinen ve güvenilen bir markayız. 2009'da yüzde 30'luk bir büyüme hedefliyoruz. Volvo'nun
Türkiye'de kendine ait olan ilk satış sonrası servisini İstanbul'da açacağız."
Yayın tarihi: 6 Temmuz 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/06//haber,4876551C6CC740CAADCB16539234D2A2.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.