kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 13 Haziran 2008, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Turkcell, 'şirket başarısını değere dönüştürme'si nedeniyle Altın Ödüle hak kazandı.

'Numara taşıma etkilemez en az yüzde 10 büyürüz'

FURKAN ALP
Numara taşınabilirliğinin sektörde pazar paylarını değiştirmeyeceğini savunan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler, 2008'de en az yüzde10 büyüme kaydedeceklerini söyledi..
İLİŞKİLİ HABERLER
'Numara taşıma etkilemez en az yüzde 10 büyürüz'
Turkcell Kurumsal İletişim ve İlişkilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler, sektörün büyüme hızının yavaşladığını ancak yılın ikinci yarısı ile birlikte ivme kazanacağını belirterek, "İlk çeyrekte hala abone kullanım oranına baktığınız zaman mevsimsellik çerçevesinde bir artış görüyoruz. Sektör finansal kriz ve siyasi gelişmelerden etkilenmedi. Ciddi bir etki görmüyoruz ancak müşterilerimiz için biz de kur ve faizi takip ediyoruz" dedi. Turkcell'in 'Finansal Servisler ve Yatırımcı İlişkileri' kategorisinde aldığı Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği IPRA'nın Altın Dünya Ödülü Galası'nda gazetecilerin sorularını yanıtlayan Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler, çok tartışılan ve önümüzdeki aylarda beklenen numara taşınabilirliğinin pazar payı açısından bir değişiklik getirmeyeceğini ve iş planlarında abone sayılarında bir azalma öngörmediklerini kaydederek, "Bu yıl sonu için en az yüzde 10'luk bir büyüme hedefliyoruz" diye konuştu.

SIKI REKABET KAMPANYA GETİRDİ
Telekulak olayı hakkında değerlendirmelerde de bulunan Öztürkler, "Turkcell olarak savcılık tarafından tetiklenen bir prosedürle bu olayı takip ediyoruz. Kriz şimdilik ciddi şekilde izleniyor. Haberleşme Kanunu çerçevesinde kurum ve bakanlıklar arasındaki ilişkilerde düzenlemeler olacak" değerlendirmesinde bulundu. Yakın gelecekte tüketici kampanyaları düzenleyeceklerini ve müşterilere yeni fiyat fırsatları sunmaya hazırlandıklarını duyuran Öztürkler, sektörde yoğun rekabet olduğunu vurguladı. Koray Öztürkler, önümüzdeki dönemde şirketlerin agresif kampanyalar ile öne çıkacaklarını sözlerine ekledi.