Paro 6.5 milyon aktif üyeye ulaştı, yeni hizmetler yolda
Koç Bilgi Grubu şirketlerinden Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş'nin yönettiği müşteri programı Paro, 6,5 milyon aktif üyesine dakikada 101,7 YTL paropuan kazandırarak, 2 yıl içerisinde 170 milyondan fazla işlem adedine ve yaklaşık 9,75 milyar YTL'lik işlem hacmine ulaştı. 15 üye işyeri marka ve 7 bini aşkın satış/servis noktası ile faaliyet gösteren Paro programında, üyelere indirimler ve paropuan dahil sunulan toplam fayda ise yaklaşık 111 milyon YTL olarak gerçekleşti. Tanı/Paro Genel Müdürü Tuğrul Fadıllıoğlu, dakika başına 101.7 YTL paropuan kazandırdıklarını belirterek Yapı Kredi Bankası'nın sunduğu Worldcard'ın, Türkiye'nin Paro özellikli tek kredi kartı, Arçelik, Arstil, Avis, Aygaz, Beko, Continental, Divan, Fiat, Ford, Koç Allianz, Koçtaş, Migros, Opet, Setur ve Yamaha'nın da Paro üyesi markalar olduğunu anımsattı. Fadıllıoğlu Paro sistemine Koç grup şirketleri dışından da üye alınacağını söyledi.
Yayın tarihi: 13 Haziran 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/13//haber,298F916216CF4ED196CAE549E0A629DD.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.