İLİŞKİLİ HABERLER
Müşteri memnuniyeti için tilki bile getirdiler
Müşteri memnuniyeti için tilki bile getirdiler
Ayda 12 bin müşteri talebi karşıladıklarını belirten Garanti Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Bilge, "Fotoğraf çekimi için tilki isteyen müşterimiz bile oldu" dedi..
Borçlanma enstrümanı olarak hayatımıza giren kredi kartları son yıllarda vazgeçilmez günlük aksesuvarlardan biri haline gelirken, Türkiye yaklaşık 10 gündür 'Kredi kartı faizlerini sınırlamaya' yönelik kanun teklifini tartışıyor. Bankacılık sektörü kart faizlerinin dünyadaki uygulamalara göre düşük olduğunu ve paniğe gerek olmadığını belirtirken, bazı kesimler ise kart harcamalarının tehlike sinyalleri verdiğini söylüyor. Bütün bu tartışmaların gölgesinde bankacılık sektöründe yaşanan yoğun rekabet ortamı ise bankaların 'koşulsuz müşteri memnuniyeti' anlayışında sınırları ortadan kaldırdı. Bankaların özellikle üst gelir grubuna hitap eden kredi kartlarında verdiği hizmetler hayal gücünü zorlar nitelikte. Garanti Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Elvan Bilge, üç yıl önce pazara sundukları Garanti &club prive kartının 30 bin kişiye ulaştığını söyleyerek, "Gelir seviyesi yüksek gruba hitap eden &club hizmetleri sadece seyahat ve eğlence alanında verilen danışmanlık, prestijli restoran ve otellerden indirimli faydalanmak olarak görülmemeli. Ayda 10-12 bin üyemizin taleplerini karşılıyoruz. Aralarında Ürdün'den kafeinsiz diet kola isteyen, fotoğraf çekimi için tilki bulmamızı isteyen müşterimiz bile oldu" dedi. Tasarımların ve trendlerin günlük hayatın içine kadar girdiğini belirten Bilge, hergün kullanılsın diye &club kartının dizyanını dünyaca ünlü tasarımcılar Hüseyin Çağlayan ve İtalyan Luca Orlandi'nin yaptığını kaydetti.
YILLIK AİDAT 300 EURO
Elvan Bilge, yıllık aidatı 300 Euro olan Garanti& club prive kredi kartı ile aynı zamanda sosyal sorumluluk projelerine de bağış yapılabildiğini bildirerek, "Müşterilerimiz Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV), Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği (ÇYDD), Türkiye Engelliler Spor Yardım ve Eğitim Vakfı (TESYEV) ve Tohum Otizm Vakfı'nın projelerine ve sivil toplum kuruluşlarının kampanyalarına 30 ile 300 lira arasında bağış yapma imkanına sahip" diye konuştu. Bilge, &club hizmetlerinden yararlanan müşterilerin potansiyel özel bankacılık müşterileri olduğuna dikkat çekti. Üst gelir grubuna yönelik bir diğer kartlarının ise American Express olduğunu anımsatan Bilge, 50 bin American Express kartlı müşteriye ulaştıklarını kaydetti.
İLİŞKİLİ HABERLER
Müşteri memnuniyeti için tilki bile getirdiler
Yayın tarihi: 1 Haziran 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/01//haber,667B333B2E2C439BADD178DB42420D6B.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.