Feyhan Kalpaklıoğlu, (sağda), sanatçı Berna Laçin ile birlikte katıldığı tanıtımda bu yıl 10 milyon Euro'luk yatırım planladıklarını söyledi.
Gıda krizi sütü de vurdu satışlar yüzde 10 düştü
Pınar, 1-9 yaş arası çocuklar için süt üretti. Ürünün tanıtım toplantısında, Türkiye'de bu yaşlar arasında 11.2 milyon çocuk olduğu belirtilerek, yıl sonuna kadar 4 milyon YTL civarında ciro hedefledikleri ifade edildi. Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Feyhan Yaşar Kalpaklıoğlu, gıda krizinin kendilerini de etkilediğini belirterek, satışlarında yüzde 10 düşüş olduğunu söyledi. Kalpaklıoğlu bu duruma karşı maliyetlerini fiyatlara yansıtmamaya çalıştıklarını belirtti. Kalpaklıoğlu, bu yıl satışlarda yüzde 25 büyüme planladıklarını, ihracatta da iddialı hedefleri bulunduğunu ve ihracatta yüzde 16-20 arasında büyüme hedeflediklerini bildirdi. Kalpaklıoğlu, Yaşar Gıda Grubu olarak, 2007'de 1 milyar YTL'nin üzerinde ciro rakamına ulaştıklarını, satışların yüzde 20 civarında bir büyüme gösterdiğini ve 27 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdiklerini belirterek, "2008'de satışta yüzde 25 büyüme planlıyoruz. İhracatta da iddialıyız, yüzde 16-20 arasında büyüme hedefliyoruz" dedi.
Yayın tarihi: 16 Mayıs 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/05/16//haber,C94A24645B8A4EBC82AE947AFFBECB3F.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.