'Marka şansımız sürüyor'
TURKİYE'NİN otomobilde marka yaratamamasının her zaman tartışıldığını belirten Burhanoğlu, doğru iş modeli örneğiyle bunun gerçek olabileceğini de anlattı. Burhanoğlu, "Hintli Tata firmasının 2500 dolarlık Nano projesi Türkiye için örnek bir proje olabilir. Türkiye'nin doğusunda benzer bir 'niş' proje yapılarak Türkiye'nin otoda bir marka yaratma şansı gerçeğe dönüşebilir. Ayrıca Toyata'nın Lexus Nissan Infinity'de yaptığı gibi alt bir marka da yaratılabilir" şeklinde konuştu.
Yayın tarihi: 16 Nisan 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/16//haber,87D508B165DC4C48B4A4467E4933E20C.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.