7 yıl gibi kısa bir sürede otobüste dünya markası haline gelen Temsa, gözünü daha yükseklere çevirmiş. Temsa, BMW'yi dünya markası haline getiren Interbrand adlı danışmanlık firmasıyla çalışmaya başlamış. 30 yıldır kesintisiz olarak
BMW'ye hizmet veren şirket, Temsa'ya dünya markası olmanın inceliklerini öğretiyor. Temsa, Interbrand danışmanlık şirketiyle Turquality projesi kapsamında çalışmaya başlamış.
Turquality, Türkiye'nin adını ülke olarak değil, sahip olduğu markalarla dünya pazarına yaymayı amaçlayan ve
Türk şirketlerin marka yaratmasını amaçlayan bir proje. Bu kapsamda, şirketlere marka olmak için bir takım destekler veriliyor ve projeler geliştiriliyor.
Temsa Genel Müdürü
Mehmet Buldurgan, marka oldum demekle, marka olunamadığını ve bunun uzun bir yol olduğunun altını çiziyor.
BMW'nin sadece Interbrand ile değil, daha birçok şirketten danışmanlık aldığını hatırlatan Buldurgan, BMW'nin kesintisiz 30 yıldır bu çalışmaya devam ettiğini söylüyor. Buldurgan haklı, dünya markası olmak uzun ve zorlu bir süreç. Bu hedefe ulaşmak için uzmanlarla çalışmak, dünya devlerinin yaptığını yapmak gerekli.
Marka olmak isteyen Türk şirketlerinin, Temsa'nın izlediği yolu takip etmelerini tavsiye ederim.
Bugünkü Tüm Yazıları
BMW'yi marka yaptı şimdi Temsa için çalışıyor
Yayın tarihi: 7 Nisan 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/07//haber,7E1E702354AA493399582D88A65BFA63.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.