kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 7 Nisan 2008, Pazartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
UFUK SANDIK

BMW'yi marka yaptı şimdi Temsa için çalışıyor

7 yıl gibi kısa bir sürede otobüste dünya markası haline gelen Temsa, gözünü daha yükseklere çevirmiş. Temsa, BMW'yi dünya markası haline getiren Interbrand adlı danışmanlık firmasıyla çalışmaya başlamış. 30 yıldır kesintisiz olarak BMW'ye hizmet veren şirket, Temsa'ya dünya markası olmanın inceliklerini öğretiyor. Temsa, Interbrand danışmanlık şirketiyle Turquality projesi kapsamında çalışmaya başlamış.
Turquality, Türkiye'nin adını ülke olarak değil, sahip olduğu markalarla dünya pazarına yaymayı amaçlayan ve Türk şirketlerin marka yaratmasını amaçlayan bir proje. Bu kapsamda, şirketlere marka olmak için bir takım destekler veriliyor ve projeler geliştiriliyor.
Temsa Genel Müdürü Mehmet Buldurgan, marka oldum demekle, marka olunamadığını ve bunun uzun bir yol olduğunun altını çiziyor. BMW'nin sadece Interbrand ile değil, daha birçok şirketten danışmanlık aldığını hatırlatan Buldurgan, BMW'nin kesintisiz 30 yıldır bu çalışmaya devam ettiğini söylüyor. Buldurgan haklı, dünya markası olmak uzun ve zorlu bir süreç. Bu hedefe ulaşmak için uzmanlarla çalışmak, dünya devlerinin yaptığını yapmak gerekli. Marka olmak isteyen Türk şirketlerinin, Temsa'nın izlediği yolu takip etmelerini tavsiye ederim.