Pantalon, kazak, etek, palto, çorap. Al al nereye kadar? Gardroplar doldu, bir alınan öncekine benziyor, tıka basa dolu gardrop bile 'eksik' olma duygusundan kurtarmıyor.
Artık müşteri kendini ifade etmek için sadece üstüne başına değil, evine de harcamak istiyor. Nitekim Boyner Mağazaları'nda 2007 yılı ciro artışı yüzde 14 iken mutfak-sofra grubu,
ev tekstili ve dekorasyon gruplarının ciro büyümesi yüzde 18 oldu. Geçtiğimiz iki yılda ise büyümeler her yıl için yüzde 24 olarak gerçekleşti.
Boyner Mağazacılık Genel Müdürü Aslı Karadeniz, mağazanın 'Çarşı' adıyla faaliyet gösterdiği dönemde hediye markası olarak bugünkü kadar güçlü olmadığını, ama
'Boyner' markasının 'hediye' imajında daha güçlü olduğunu söylüyor. Bu sonuçtan hareketle ev konseptinde de uzmanlaşmış tekil mağazalar açmaya başlayan Boyner,
ilk mağazasını Bahçeşehir'de, ikinciyi de İstinyepark'ta açmış, üçüncüsü de Bakırköy'de yenilenen Galleria'da açılacak. 8
yeni mağaza yolda
İstanbul: Kozyatağı Palladium, Merter Carrefour, Bayrampaşa, Beyoğlu (yer aranıyor)
Denizli: Turkmall
Tarabzon: Turkmall
Ankara: 365
Antalya: Lara Shemall
Bodrum: Oasis
Bugünkü Tüm Yazıları
Müşteri en çok evi için satın aldı Boyner de 'Evde' ile büyüyecek
Yayın tarihi: 6 Nisan 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/06//haber,7EA82B4CB8CB45EB9ADD6303F3E6BE67.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.