THY ile ilgili yazdığım yazıma THY'den yanıt gelmedi. Onlar böyle şikayetleri pek ciddiye almıyor. Belki de tenezzül etmiyorlar... Ancak yazıma birçok mağdur yolcudan, THY ile ilgili başka sorunlar yaşayan insanlardan ve kabin görevlilerinden e-mailler geldi. Gelen e-mailler içinde bir tanesi şahane idi. "Ben telefonda uçuş modu filan anlamam, yassah hemşerim" zihniyetinin ve yolcuya 'seviyeli, saygılı' bakışın tipik örneğiydi. İsmini açıklamayacağım ve ifadesinden uçuş ekibinden olduğunu anladığım erkek okurum bakın ne güzel yaklaşmış meseleye: "THY teknolojiye karşıymış, hostesler emir kuluymuş vs... Halt etmişsin sen... Kapat diyorsak kapatacaksın! Bir bildiğimiz var da söylüyoruz... Lütfen biraz daha az kapris. 300-500 dolara dünyanın hiçbir yerinde uçak satın alamazsınız. Siz uçağı tüm uçuş ekibiyle beraber satın aldığınızı sanıyorsunuz, yazık!" Asıl bu işi maaş karşılığı yapan ve görevi yolcuya 'kendini uçağı satın almış insan gibi gören organizma' muamelesi yapan zihniyete yazık! Demek ki, uçakta yaşanılan sıkıntıların bir kısmı, kabinde çalışan arkadaşların böyle bir zihniyete sahip olmasındanmış... Şahika vurgusuyla 'şaşırdım!'
Yayın tarihi: 20 Mart 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/03/20/gny/gulsan.html
Tüm hakları saklıdır.