Talep ve marka bilinci artıyor
IPSOS KMG Perakende Ölçüm ve Araştırmaları Koordinatörü Renan Burduroğlu, yaptığı değerlendirmede, şunları dile getirdi: "Dünyada ilk ortaya çıktığında kendini fiyatla konumlandıran market markalı ürünler artık markaya sadakati sağlayan bir araç konumunda. Ülkemizde ise uygun fiyatlı kavramı ile yaklaşılan market markalı ürünler pazarında talep gün geçtikçe artmaya devam ediyor."
Yayın tarihi: 18 Aralık 2007, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/18//haber,D2BB6B2F2C234896AD5CC8EE24F597AC.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.