Süreyya Ciliv Bahadır Pekkan
"Yeni Çağrı Merkezi Güneydoğu'da olacak"
Turkcell Genel Müdürü Ciliv, bundan sonraki yatırımlarını Güneydoğu'ya yapacaklarını söyledi..
Türkiye'de çağrı merkezi pazarının yüzde 54'üne hâkim olan, Turkcell girişimi Global Bilgi, Ümraniye'ye yaptığı yatırımla müşteri ilişkileri yatırımını 8 yılda 4 bin masa ve 8 bin çalışana ulaştırdı. Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv Global Bilgi'nin büyümesine İstanbul Ankara ve İzmir dışındaki şehirlerde devam edeceğini söyledi. Ciliv, "Bundan sonraki yatırımı Güneydoğu'ya yapacağız. Erzurum'da 100 kişi ile başlayan operasyonumuz 650 kişiye ulaştı. Biz Türkiye'ye yatırıma devam ediyoruz. Sekiz yıl önce yüzde yüz Turkcell sermayesiyle kurulan bu şirket, katlanarak büyüdü ve önemli bir işveren haline geldi. Global Bilgi, Turkcell gibi sektörünü yönlendiriyor ve en kaliteli ürünleri önce ve uygun koşullarda müşterilerine ulaştırıyor" diye konuştu. Finans sektörünün çağrı merkezi hizmetini dış kaynak yöntemiyle kullanma konusunda muhafazakar davrandığını belirten Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan da "Müşteri ilişkileri yönetiminde insan ve süreçlere büyük önem veriyoruz. Ancak bunların iyi performans elde edebilmesi için ihtiyaç duyulan teknolojik altyapıya da yatırıma devam edeceğiz" diye konuştu.
Yayın tarihi: 27 Ekim 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/10/27//haber,EE8A00F5FDAF4A4BBEB1480B876967CE.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.