İGS'nin logosu değişti
Türkiye genelinde 20 konsept mağazası ve 100 satış noktası bulunan İGS, logosunu değiştirdi. 1969'dan beri erkek giyimi koleksiyonları hazırlayan İGS'nin eylül ayı itibarıyla kullanılmaya başlayan yeni logosunda arka fondaki siyah çerçeve marka gücünü ve markanın güvenini temsil ediyor. Fon içinde beyaz renkte kullanılan marka adı ise istikrarın ve güvenilirlliğin simgesi olarak aktarılıyor.
At yarışında Hazır 6'lı dönemi
Türkiye Jokey Kulübü (TJK), at yarışı oynamak isteyen ancak atlara, jokeylere dair bilgisi olmayanlar için "Hazır 6'lı"yı geliştirdi. 6 Eylül (dün) itibarıyla tüm hipodrom gişelerinde ve Altılı Ganyan bayilerinde satışa sunulan oyun 3 değişik şekilde oynanıyor. Yeni oyunun tanıtım toplantısında konuşan TJK Genel Müdürü Sinan Kalpakçıoğlu, HIZIR karakteri ile sembolleşecek "Hazır 6'lı"nın 2007 sonunda hedeflenen 1.5 milyar dolarlık at yarışları bahisleri cirosuna büyük katkısı olacağını söyledi.
Yayın tarihi: 7 Eylül 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/07//haber,D0CA3D30A65B4BA58EFE81CBF2DAF83A.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.