kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 17 Temmuz 2007, Salı
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
İNDİRİME RASTLADI... Takım elbise alan adaylar, kombinasyonda uyumluluk nedeniyle kravat ve gömlekleri de aynı yerden satın alıyor.

Seçim sıcak dinlemedi siyasiler 'takım' dedi

EBRU ERDOĞAN
Seçim tarihinin 22 Temmuz'a çekilmesinin ardından mitingler ve seçmen ziyaretleriyle halkın karşısına çıkan milletvekili adayları; pantolon, gömlek ve takım elbise satışlarını artırdı..
Seçim tarihinin öne çekilmesi, hazır giyim sektörünü de hareketlendirdi. Fiyatları 200 YTL'den başlayan takım elbiselerin son aylarda en önemli müşterileri haline gelen siyasiler, satışları artırdı. Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, genel seçimlerin, takım elbise satışlarını yüzde 25 artırdığını belirterek, "81 ili kapsayan partilerin milletvekili adaylarını göz önüne aldığınızda bu artış normal. Çünkü ne olursa olsun halkın karşısına çıkan bu adaylar takım elbise giymek zorundalar" diye konuştu. Seçim sürecinde Türkiye çapında milletvekili adaylarına 120 takım elbise satan Kiğılı bu sayede satışlarında yüzde 25 artış kaydetti. Kiğılı'nın patronu Abdullah Kiğılı, havaların sıcak olmasına karşın, takım elbise satışlarında artış olduğuna değinerek, "Her seçimde bizim satışlarımız artar. Zaten Türk erkeklerinin kalıplarına göre diktiğimiz koleksiyonlarımız nedeniyle, özel dikim isteyenlerin sayısı yok denecek kadar az. Biz de bu seçim sürecinde zaten beklediğimiz satış artışlarını yaşıyoruz" diye konuştu. Takım elbise alan adayların, kombinasyonda uyumluluk nedeniyle kravat ve gömlekleri de kendilerinden aldığını anlatan Kiğılı, başbakandan bakanlara, milletvekillerinden, milletvekili adaylarına kadar tüm siyasi partilerden müşterileri olduğunu söyledi.

PANTOLON VE GÖMLEK REVAÇTA
Seçim nedeniyle takım elbise satışlarında bir artış olsa da, asıl artışın pantolon ve gömlekte yaşandığının altını çizen Sarar Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Sarar, bu satışlarda yaz aylarının etkisi olduğunu vurguladı. Sarar, "Sıcak olması takım elbise satışlarının büyük oranda artışını engellemesine karşın, bizim açımızdan faydalı bir etkisi de oldu. Çünkü çok sayıda aday ve lider, bir günde birkaç bölgeyi geziyor. Sıcak nedeniyle her bölgeye giderken kıyafetlerini değiştirmek zorunda kalıyorlar" dedi. Sarar, tüm parti milletvekili ve adaylarının yüzde 60'ının müşterileri olduğunu söyledi.