Televizyondan satış, internet ve mağaza olmak üzere üç farklı formatla müşteriye ulaştıklarını söyleyen Sobacı, "Herkesin güven duyduğu kanal farklı" diye konuştu.
Türk erkeği, bira göbeği için 'tembel fitness' cihazı alıyor
Top Shop Genel Müdürü Sobacı, "Türk erkekleri zayıflamak için yatarak kullanılan pasif jimnastik ürünlerini tercih ediyor" dedi..
Televizyondan satış yapmanın yanısıra mağazalarla da hizmet veren Slovenya merkezli Top Shop markasının Türkiye Genel Müdürü Tolga Sobacı, Türk erkeklerinin "tembel fitness" ürünlerine rağbet ettiklerini, Avrupalı tüketicilerin ise kendilerinin çalışıp, geliştirdiği ürünlere daha çok ilgi duyduğunu söyledi. Türkiye'deki üçüncü mağazasını Osmanbey'de açan, dünya çapında Studio Moderna çatısı altında hizmet veren Top Shop'un Genel Müdürü Sobacı, "Erkek müşterilerimiz genelde vücudun belli bir bölgesine takılan ve dinlenme esnasında vücut geliştiren ürünleri alıyorlar. Biz bu ürünlere 'tembel fitness' aletleri diyoruz. Diğer yandan zayıflama ürünlerine erkeklerin en az kadınlar kadar ilgi gösterdiğini söyleyebilirim. Özellikle 'bira göbeği' olan erkekler kadınlar kadar bu ürünlerimize ilgi gösteriyor" dedi. 3 yıl içinde 10-15 mağaza açmayı hedeflediklerini vurgulayan Sobacı, televizyondan satış, internet ve mağazalardan satış olmak üzere 3 farklı kanaldan ürünleri sattıklarını, yine de müşterilerin televizyondan satışı tercih ettiğini belirtti. Herkesin tüketim alışkanlıklarının farklı olduğunu ifade eden Sobacı, herkese ulaşabilmek için bu farklı kanalları tercih ettiklerini belirtti. Sobacı, güven oluşturmak için mağazacılığa yöneldiklerini, Türkiye'de geçmişte faaliyet gösteren birçok markanın tüketiciyi kandırdığını ve güvenlerini kırdığının altını çizdi.
Yayın tarihi: 3 Temmuz 2007, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/07/03//haber,C1BB7C8AC1CA4D94B291CE5D79C8B399.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.