kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 14 Haziran 2007, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Soldan sağa: Dondurma Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer, Ev ve Kişisel Bakımdan Sorumlu Başkan Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, Başkan İzzet Karaca, Gıda Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin.

'KDV indirimini tam yansıttık yalnız dondurmaya zam yaptık'

Unilever Türkiye Başkanı Karaca, KDV indirimini ürünlerine yüzde 100 yansıttıklarını söyledi..
Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Karaca, bazı gıda ürünlerine uygulanan KDV indiriminin Unilever'in Türkiye'deki tüm ürün kategorilerinde raf fiyatlarına yüzde 100 yansıtıldığını vurgulayarak, "Yalnız 3 yıldır zam yapmadığımız dondurma alanında, sütlü ürünlerde, paketleme malzemelerinde ve yağlarda görülen ciddi oranda fiyat artışı sonucunda zam yapmak zorunda kaldık. Ama KDV indirimine denk geldiği için tüketici fiyatlarına yansımadı" dedi. Büyük işletmelere satılan catering ürünlerde KDV indirimine gittiklerini dile getiren Karaca, külahlı veya çubuklu dondurmaların fiyatlarının ise yapılan zamma rağmen, KDV indiriminin etkisiyle sabit kaldığını söyledi.

İLK 10'A GİRECEĞİZ
Karaca, 2007 ciro hedefinin 1 milyar Euro ile yüzde 15 büyüme olduğunu söyledi. Karaca, 2010 hedefinin ise 1.5 milyar Euro ciro olduğunu kaydetti. Unilever Türkiye'nin 151 ülkede faaliyet gösteren Unilever'in ciro sıralamasında ilk kez 10'uncu sıraya yerleştiğini, ancak kur ayarlaması sonrasında 12'nci sıraya gerilediğini belirten Karaca, ilk 10'a girmek için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.