Starbucks'ın gözü şimdi de üniversite kampuslarında
Ortadoğu'nun en büyük perakende zinciri, Kuveytli Alshaya Grubu, 2001 krizinin hemen ertesinde, Sabancı Holding'in pazara soktuğu TopShop'ı satın alarak Türkiye pazarına girmişti. Jacks Jones ve Vero Moda markalarıyla yollarını ayıran Alshaya'nın, 6 markayı daha incelemeye aldığı ve bu incelemelerden sonra yolunu ayırıp ayırmayacağına karar vereceği belirtiliyor... Ama bu gelişmeler Alshaya'nın Türkiye'den ayrılacağı anlamına gelmiyor. Aksine grubun yeni arayışlar içinde olduğunu duyduk. Para dergisinin haberine göre grubun en hızlı büyüyen markası Starbucks'ın şimdi de üniversite kampuslarını gözüne kestirdiği konuşuluyor. İlk kafesini Kültür Üniversitesi'nde açan ünlü zincir, buradaki sonuçlara bakarak diğer üniversitelere de girip girmeyeceğine karar verecek. Duyduğumuza göre, grubun yatırım için araştırma yaptığı alanlardan biri de içme suyu. Su kaynağı kiralamak için arayışlar tüm hızıyla sürüyormuş. Grubun CEO'su Mohammed Alshaya'nın içme suyu dışında ticaretin farklı alanlarında da yatırım yapmak istediği belirtiliyor.
Yayın tarihi: 10 Haziran 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/10//haber,B77B922ABAE14C9FB8D617C2A8924B75.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.