İLİŞKİLİ HABERLER
Tüketici değişiyor; yeni ve tazenin gücü artıyor
Tüketici değişiyor; yeni ve tazenin gücü artıyor
PERAKENDEDEKI global gelişmelerin Türkiye'ye etkilerinin altını çizen GDI Başkanı David Bosshart, 2008 ve sonrası için öngörülerini katılımcılarla paylaştı. Tekstil sektörünün yiyecek sektöründen çok şey öğrendiğini söyleyen Bosshart, firmaların her gün yeni ve taze ürün ihtiyacını, yiyecek sektöründeki konsepti kopyalayarak uygulamaya başladığını söyledi. İnsanların artık sadece günlük yiyecek için değil, günlük yeni ürünler için de aç olduğunun altını çizen Bosshart, firmaların ürün devirlerini hızlandırdığını ve reklam kampanyalarında bilinmeyen yeni yüzler kullanmaya başlayarak "yeni ve taze"yi sunmak istediklerini söyledi.
Yayın tarihi: 5 Haziran 2007, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/05//haber,AB966EBA5A044DF5ADADDD870AB5A98B.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.