AYSUN Kayacı'nın rol aldığı Pepsi Max reklamıyla ilgili tartışmalar sürüyor. Bugün söz, Esma Özcan adlı okurumuzun. Bakın ne diyor: "Sayın Yüksel Bey, televizyon izlemenin ve televizyon programı yapmanın aslında o kadar da kolay olmadığını, göz ardı edilen inceliklerinin olduğunu köşenizde yazdıklarınızdan öğrenmekteyiz. Eminim birçok kişi, sayenizde uykularından uyandı ve televizyonda izlediği her görüntüyü eleştirerek eksik ve yanlış yönlerinin olup olmadığına dikkat etmeye başladı. Bu görüntülere reklamlar da dahil. Bugün köşenizde Pepsi reklamından ve Aysun Kayacı'dan bahsetmişsiniz. Benim de bu reklam hakkında merak ettiğim bir soru var. Acaba ben bir kadın olarak Pepsi'nin bu yeni ürününün hedef kitlesi içinde yer almıyor muyum? Zira öpülen erkekler, öpen de bir kadın. Doğrusu bu ürün ve reklam bana hitap etmiyor. Elimde Pepsi Max ile garip bakışlara maruz kalabilirim Allah muhafaza! Tabii konunun çiftler açısından da sakıncalı bir durumu var. Pepsi Max içen bir erkek arkadaş veya koca, biz kadınların kıskançlık krizine girmesine de neden olabilir!" İşte bir tüketici tepkisi. Elçiye zeval olmaz. Analizini yapmak ise Pepsi'cilerin ve kampanyayı hazırlayan reklam ajansının işi...
Yayın tarihi: 13 Mayıs 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/13/gny/haber,AFE618C8847B4557BA496EDBD4C4D4E8.html
Tüm hakları saklıdır.