Aviva Hayat ve Emeklilik gençlerle geleceğe dokunuyor
Pazarlama faaliyetlerini "Geleceğe Dokunmak" sloganıyla yürüten Aviva Hayat ve Emeklilik, "Just Marketing 2007 Yarışması"nın birincilerini İngiltere'de eğitim ile ödüllendirdi..
Aviva Hayat ve Emeklilik ana sponsorluğunda gerçekleşen Just Marketing 2007 sonuçları belli oldu. Altı yıldır "Takımını Kur! Farkını Yarat!" sloganı ile düzenlenen Just Marketing Etkinliği, ODTÜ İşletme Topluluğu tarafından bu yıl, Aviva Hayat ve Emeklilik'in ana sponsorluğunda düzenlendi.
ÖDÜL İNGİLTERE'DE EĞİTİM
Tüm pazarlama faaliyetlerini "Geleceğe Dokunun" ana teması altında yürüten Aviva'nın, Türkiye'nin geleceğine katkıda bulanan projeler geliştiren, "Türkiye'nin Geleceğine Dokunabilen" bireyleri destekleme hedefi doğrultusunda, Aviva Hayat ve Emeklilik markasına 2008 yılı için bir tema oluşturarak pazarlama ve reklam kampanyası hazırlayan takımlar projelerini jüriye sundular. Finalist takımlardan, Muğla Üniversitesi'nden yarışmaya katılan ve Çağrı Alıcı, Senem Bay, Mustafa Mollaoğlu'ndan oluşan Hertz & Markoni takımı birinciliği aldı. Birincilik alan takım Aviva Hayat ve Emeklilik tarafından, yaz döneminde İngiltere'de eğitim ile ödüllendirildi. İkinciliği Ankara Üniversitesi'nden yarışmaya katılan Hande Keçeci, Gönenç Bengisun ve Çağrı Saka'dan oluşan Greatif takımı, üçüncülüğü ise yine Ankara Üniversitesi'nden katılan Ozan Kocamaz, Erman Akbulut ve Mehmet Güney'den oluşan Avant Garde takımı kazandı.
Yayın tarihi: 25 Nisan 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/04/25//haber,46F77CE0BF4F4E1990D96FDD45B18A5D.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.