AXA OYAK acenteleri memnun
TNS PIAR Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen "AXA OYAK Acente Memnuniyeti Araştırması" sonucuna göre AXA OYAK acentelerinin genel memnuniyet oranı yüzde 86 çıktı. Araştırmaya 1310 acenteden 631'i katılırken, 2005 yılı anketinde acente genel memnuniyet oranı yüzde 83 olan AXA OYAK 2006 yılında bu oranı 3 puan artırdı. Araştırmaya katılan acentelerin yüzde 90'ı, "Mesleğe bugün başlasanız AXA OYAK acentesi olur muydunuz" sorusuna 'evet' yanıtı verdi. Araştırmada, hayat dışı ürün satan acentelerin memnuniyeti zaten yüksek olan 2005 yılı sonuçlarına göre daha da arttı.
Yayın tarihi: 25 Nisan 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/04/25//haber,46F0DE7CC7A34D49AA3BE720F1DA9D48.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.