Söz konusu iddiaların satışlara yönelik etkileriyle ilgili soruları yanıtlayan Timuray, Türkiye'deki çocuk süt ürünleri pazarında yüzde 26'lık bir gerileme saptandığını belirtti. Timuray, "Türkiye'de çocuk süt ürünleri pazarı yaklaşık 100 milyon YTL'lik bir büyüklüğe sahip. Bu olayın ardından yaşanan daralma ise yüzde 26'yı buldu. Biz bu pazarda yüzde 80'lik payla pazar lideriyiz ve bizim kaybımız da hemen hemen aynı seviyede" dedi. Timuray, tüketicilerin bu gibi duyumlar nedeniyle başka bir ürüne yönelmediğini, o ürünü almaktan tamamen vazgeçtiğini kaydetti. Toplantıda, çiğ süt alımlarında tüm kategori genelinde yaklaşık 15 milyon litre daralmaya olduğu da vurgulandı.