|
|
Cem Yılmaz ekonomisi
Cem Yılmaz'ın çok sayıda firma ile reklam anlaşması yapması ekonomik bir tartışma haline geldi. Dün GÜNAYDIN'ın manşetinde bu konuyla ilgili farklı fikirlerin derlendiği Para Dergisi'nin haberi vardı. Haberi okuyunca hafızamda yer eden ünlüler ve reklamlar neydi diye düşündüm. Ajda Pekkan yatak çarşafı reklamında oynamıştı. Banker Kastelli, reklamlarında Türk Sineması'nın ünlü yüzlerini kullanmıştı. Sonra Hülya Avşar hamilelik döneminde çocuk bezi reklamlarında ve sonra Molped reklamlarında karşımıza çıkmıştı. Kadir İnanır'ın bonus peruğu, Aysel Gürel ve Deniz Akkaya'nın yüzleri yine hafızamıza kazınanlar arasında... Başka örnekler de var ama ne bunlarda ne de diğerlerinde aynı anda birkaç reklamda oynayan kimse olmamıştı. Hal böyle olunca; insan Cem Yılmaz'ın farkı ne diye düşünüyor. Olanları sadece yetenekle açıklamaya çalışmak bence boş bir uğraş olur. Yıllardır Cem Yılmaz'a televizyon programı yapması için her taraftan teklif yağar. Telaffuz edilen rakamlar da oldukça büyüktür. Cem Yılmaz ne bu teklifleri kabul eder, ne de davet edildiği her programa konuk olur. Bu tavır sayesinde Cem Yılmaz'ın ne yüzü eskir ne de yaptığı iş sıradan olur. Allah vergisi yeteneği zaten tartışılamaz ama Cem Yılmaz'ın zekasını en az yeteneği kadar iyi kullandığını unutmamak lazım...
|