Sigorta sektörü son yıllarda müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmalarını hızlandırdı. Sektörün önde gelen şirketlerinden AXA OYAK, Türkiye Kalite Derneği'nin (KalDer) yaptırdığı Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME ) araştırması sonuçlarına göre 2006 yılı 3'üncü çeyreğinde kendi sektöründe birinci oldu. AXA OYAK Genel Müdürü Cemal Ererdi, müşteri memnuniyetini artırmak için 2001 yılından beri yaptıkları ciddi yatırımlar ve organizasyonel düzenlemelerin sonuçlarını memnuniyetle izlediklerini bildirdi. Kalder'in bu önemli çalışmasını gönülden desteklediklerini ifade eden Ererdi, son dönemde farklı araştırmalarda da müşteri memnuniyetinde birinci firma çıktıklarını söyledi. Yıllardır yapılan çalışmaların müşteriler nezdinde izlenmesi ve desteklenmesinin gurur verici bir gösterge olduğunu ifade eden Ererdi, bu başarıya ulaşmalarını sağlayan AXA OYAK çalışanları ve acentelerine teşekkür etti.