|
|
|
|
|
Ticariler artık ofis gibi Ticariler artık ofis gibi
Yeni nesil ticari araçların iç mekanı ofis gibi tasarlanıyor. Çalışırken ihtiyaç duyulan ve bir ofiste olması gereken masa, dolap gibi eşyalar ticarilerde de var.
Renault ticari araç pazarında Trafic, Master ve Kangoo modelleriyle yer alıyor. Yeni Trafic'in Van ve Multix versiyonları ile Confort ve Grand Confort ekipman seviyeleri bulunuyor. Tasarımı ve güvenlik ekipmanlarıyla Yeni Trafic, pazardaki geleneksel ticari araçlardan farklılığı ile dikkat çekiyor. 1.9 dCi Turbo dizel Common Rail motoru, 6 vitesli düz şanzımanı, 4 fren diski, ön ve arka viraj denge çubukları, tamamı galvanize karoserisi ile sürücüsüne konfor ve güvenlik sunuyor. Yük taşımaya yönelik "Van" ve her türlü kullanıma yönelik "Multix" versiyonları ile pazara giren Trafic, Confort ve Grand Confort ekipman seviyeleri ile geniş bir ürün yelpazesine sahip. Trafic, 1.9 dCi common rail motoru, ön konsola entegre 6 kademeli ileri vites şanzımanı, yüksek hacimli yükleme kapasitesi, bir ticari araçtan beklenmeyecek seviyede dinamik yol konforu, 4 fren diski ile üst sınıf binek otomobillerde sergilenen kısa mesafede en güvenli frenleme gibi özellikleriyle farklılaşıyor. Her iki versiyonda da ABS standart olarak sunuluyor. ERGONOMİK İÇ MEKAN Yeni Master, 100 bg ve 115 bg gücündeki 2.5 dCi motorları sayesinde sürüş keyfi ve düşük yakıt tüketimi sunuyor. Yeni Master, marka kimliğine uygun olarak yenilenen ön görüntüsü, şık ve modern yeni arka stop lambaları ile dikkat çekiyor. Ancak aynı derecede, kabin içi dizayn da göze çarpıyor. Ön konsola entegre vites kolu sayesinde modern bir tasarımın yanı sıra, kabin içinde daha fazla hareket imkanı sunuluyor ve sürüş konforunun artması sağlanıyor. Sürücü koltuğunda kol desteği (kolçak), yeni gösterge tablosu ve tamamen yenilenen ön panel hem görselliğe hem de ergonomiye katkıda bulunuyor. Evrak ve çalışma sırasında gerekli olabilecek her türlü eşya için pratik eşya gözleri, anahtarla kilitlenen torpido bölümü de Yeni Master'da sunulan özellikler arasında. Yeni Renault Master ürün gamı dahilinde sunulan 9.1 metreküplük (L1H2) yeni versiyon, kompakt ölçüleriyle yerden yüksekliği fazla ürünleri taşımak isteyen müşteriler tarafından tercih ediliyor. Master da sürücü havayastığı ve yük bölümünde taşınan eşyaları sabitlemek için kullanılan 8 adet eşya sabitleme halkası standart olarak sunuluyor.
ONAYLI MİNİBÜSE DÖNÜŞÜM Yeni Master'ın yük taşımaya yönelik panel van versiyonlarının yanısıra, yolcu taşımaya yönelik 4 farklı minibüs versiyonu da bulunuyor. Panel van olarak ithal edilen baz araçlar, Renault'nun üst yapı partneri ARGEN tarafından minibüse dönüştürülüyor. Renault IDVU (Ticari Araç Mühendislik Direktörlüğü) tarafından onaylanmış bir proses ve kalite onayı almış parçalarla üretilen minibüslerin üst yapı işlemleri Accord T(Teknik Onay) olarak adlandırılan üretim süreci belgesine sahip. 14 yolcu kapasitesine sahip iki versiyon, şehir içi servisler, şehirlerarası hatlı minibüsler ve turizm taşımacılığına yönelik taleplere cevap veriyor. 17 ve 18 yolcu kapasitesine sahip okul otobüsü versiyonu ise okul servis taşımacılığının hizmetinde. Tüm versiyonlar 115 bg. gücünde 2.500 cc'lik dCi motor ve 6 ileri şanzımana sahip.
100 BİNİNCİ KANGOO 1998 yılında tanıtılan Renault Kangoo bugüne kadar Türkiye'de 100 bin adetten fazla satıldı. Kangoo'nun önemli bir özelliği de segmentinin ilk modeli olarak Türkiye pazarına sunulması. 2005 Kasım ayından itibaren satışa sunulan Kangoo Generation 2006 modeli de, yüksek donanım seviyesi, ekonomik, yüksek performanslı yeni nesil dizel motoru ile beğeni kazandı.
|