|
|
|
Citroen'in hedefi yüzde 15 pazar payı
CİTROEN-Baytur Genel Müdürü Bora Koçak, Ocak-Ekim 2006 döneminde, geçen yıla göre hafif ticari araç pazarının yüzde 9 daraldığını söyledi. Toplam pazardaki daralmanın yüzde 11 olduğuna dikkat çeken Koçak, "Bu da bize çok net olarak gösteriyor ki binek otomobillere olan talep, ticari araçlara göre çok daha hızlı kayba uğrayabiliyor" dedi. Koçak, şöyle devam etti:
PAZAR 620 BİNİ GÖRÜR "Eğer pazarın bu günkü trendinde önemli bir değişim olmazsa, yıl sonunu 610-620 bin gibi bir adetle kapanacağını tahmin ediyorum. Bu yılın ilk beş aylık dönemindeki olumlu pazar koşulları olmasa idi, toplam pazarın 600 binin de altında olması muhtemeldi. Kriz dönemlerinde büyümenin ne kadar zor olduğunu düşünürsek bu Citroen için çok olumlu bir gelişme. Önümüzdeki yıl hedefimiz ise büyümesi beklenmeyen pazarda, yine 2006 yılına göre yüzde 15'lik birpayı artışını yakalayabilmek. Bu gelişimdeki en önemli araçlarımız ise sürekli gelişen ve neredeyse tamamı ISO 9001 kalite belgesine sahip, nitelikli bayi örgütümüz ve ticari araçlarda beklediğimiz yeni ürünler olacak."
|