Aşk ile kariyer arasındaki ilişki
Burcu Esmersoy'un İtalyan eşinin mesleği ile ilgili yazıya dün onlarca tepki geldi. Bir kısmı, 'Ferrari'nin reklam müdürü' sıfatını kullananın medya olduğunu ve hatayı orada aramam gerektiğini tavsiye ediyordu. Hadi biri hata yaptı diyelim, bu unvan nasıl oluyor da tüm medya kuruluşlarında aynı şekilde yer alıyor? Burada bir kaynak problemi var gibi gözüküyor. İkinci itiraz noktası; Cusimano'nun unvanı ile ilgiliydi. Kimi e-mail'lerde de İtalyan eniştenin 'Ferrari'nin Formula1 Takımı'nın Sponsorluk Müdürü' olduğu belirtiliyordu. Ferrari'nin reklam müdürü olmak ile bu unvan arasındaki fark; Amerika ile Çin arasındaki fark kadar! Bu noktada neye itiraz ettiğimizi tekrar hatırlatmakta fayda var. Massimo Cusimano, unvanı büyüdükçe bizim için daha değerli olmaz. O sevgisi için yaşadığı ülkesini değiştirmeyi göze almış biri ve bu yüzden değerli.
|