Yapı Kredi Koray'a 'Mükemmellik Ödül'ü 1969'DAN beri yayınlara ve araştırmalara dayalı değerlendirmeleri dünya çapında referans olarak kabul edilen Euromoney Yayın ve Organizasyon Grubu'nun Euromoney Dergisi, 2006 yılına ait iki ödüle Yapı Kredi Koray Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı'nı değer buldu. Yapı Kredi Koray'a Euromoney tarafından "Türkiye'deki en iyi gayrimenkul geliştiricisi" ve "Türkiye'deki en iyi gayrimenkul yatırım yöneticisi" dallarında ödül verildi. Euromoney, global bankacılık, finans ve sermaye piyasaları alanında değerlendirme, yorum, yazı ve haberlere yer veriyor. Ödüller, 100 ülkede her önemli finans piyasası ve ürün sektöründe en iyi performans gösteren kurumlara ve önde gelen bankalara veriliyor.
Toshiba
40 bin lap top pilini geri çağırdı JAPONYA'NIN önde gelen dizüstü (labtops) bilgisayar üreticisi Toshiba, bilgisayarlarında kullandığı Sony marka 40 bin pili daha geri çağırdı. Toshiba'nın, geri çağırdığı pil sayısı 870 bini buldu. Toshiba, 29 Eylül tarihinde yaptığı açıklamada, Dynabook, Qosmio, Satellite Portege ve Tecra marka dizüstü bilgisayarlarda kullanılan 830 bin pili geri çağırdığını açıklamıştı. Sony şirketi de geçen hafta yaptığı açıklamada, küresel düzeyde, pillerin çok ısındığı gerekçesiyle bilgisayarlarda kullanılan 9,6 milyon adet lityum pili geri çağırdığını bildirmişti.
Sabancı Üniversitesi büyük ödülü 20 bin $ SAKIP Sabancı Uluslararası Araştırma Ödülü" yarışmasının ikincisi 2007 yılında düzenleniyor. Yarışmanın bu yılki konusu "Balkanlar ve Ortadoğu'da Osmanlı Mirasına Dair Algılama" olarak belirlendi. Yarışmada yeni ve özgün çalışmalar, bağımsız ve uluslararası bir jüri tarafından değerlendirilecek. "Sakıp Sabancı Uluslararası Araştırma Ödülü" 2007 yılı için; birinciye 20 bin dolar ikinciye 10 bin dolar üçüncüye ise 5 bin dolar olarak belirlendi. İngilizce olarak hazırlanacak çalışmaların, 2 Mart 2007 tarihine kadar e-postaya eklenmiş word veya pdf belgesi formatında Hamoffatt@ brookings.edu mail adreslerine eş zamanlı olarak iletilmesi gerekiyor.
Perakendede ürün bulunurluk ölçümü KMG Pazarlama Hizmetleri Grubu şirketlerinden Retailing Institute, firmaların kendi ürün gruplarının yanında rakip ürünlerini de takip etme fırsatını yakalayacakları "Türkiye Bulunurluk ve Fiyat Araştırması" çalışmasının ilkini Aralık 2006'da yapıyor. Retailing Institute 2007'ye girerken günlük tüketilen ürünlerin bulunurluk ve tüketici fiyatlarının il il fotoğrafını çekecek. Toplam 81 ilde yürütülecek araştırma ile firmalar gıda ürünleri, alkolsüz-alkollü içecekler, sigara, kişisel bakım ürünleri, temizlik ürünleri, market donanımları, kredi kartları gibi ürün gruplarında çalışmaya katılabilecekler ve hangi il ve bölgede nasıl bir bulunurluk düzeyinde olduklarını görecekler.