|
|
Sende hiç akıl yok mu kızım?
YENİ şampuan reklamı çok ilginç. Mutfakta aşçı yamağı olarak çalışan kızın telefonu çalıyor. Arayan sevgilisi. Randevularını hatırlatıyor. İş arkadaşı, durumdan umutsuz: "Sadece saçlarını dolgunlaştırman bile yarım saat sürer" diyor. Oysa kız mucize şampuandan kullanmış. Nasıl oluyorsa, gün boyu buhar içindeyken, kafasından çıkarmadığı kepin altındaki saçları "pört" diye kabarıp, göz kamaştırıyor. Ve üzerindeki önlüğü çıkartıp attığında ise ortaya bir dünya güzeli çıkıyor. Tamam, reklam "abartma sanatı"dır. Ama bu kadar da olmaz ki canım... 1. Kız, aşkı uğruna önlüğünün içine tuvaletini giydi diyelim. Peki nasıl oluyor da mutfakta o topuklu ayakkabılarıyla gün boyu çalışabiliyor? 2. Kendisinde bu cazibe varken niye yemek kokuları arasında ömür tüketiyor? Bir ajansa girip manken olsa ya da bir yapımcının dikkatini çekip, sunuculuk kapsa 20 katını kazanmaz mı? Hiçbirini beceremezse, gidip bir şampuan reklamında oynar yahu!.. 3. O restoran sahibinin ya da genel müdürün aklına şaştım. Böyle etkileyici bir personeli halkla ilişkiler müdiresi yapıp, ciroyu tavana vurdurmak varken, niye mutfağa gömersiniz ki? 4. Gelelim sevgiliye... Sen tut, o güzelim kızı çalıştığı restoranda yemeğe çıkart! Ben "kazmalık" diye işte buna derim. Vallahi bu kızda hiç akıl yok!.. Evet, söz konusu ürün, belki kafanın dışını etkileyici kılabiliyor. Ama belli ki kafatasının iç kısmına hiç iyi gelmiyor!..
|