* Çin'e yoğunlaşmanızın sebebi ne? Çünkü, Avrupa çok doymuş bir pazar. Kendine yer açmak çok daha büyük maliyetler gerektiriyor. Çin bizim için çok önemli, doğru ve kıymetli bir pazar. Çin'e gitmenin yolu da Hong Kong'dan geçiyor. Bizim önümüzdeki sezon için Çin'de hedeflediğimiz ciro hedefi yarım milyon dolar. Japonya ile birlikte Uzakdoğu ciromuzu 600 binden 1.5 milyon dolara katlamamızı sağladı.
* Çin sosyetesi sizden mi giyinecek? Çin'de müthiş bir zengin sınıf doğuyor. Oralarda bir deyim kullanılıyor. Zengin eşleri olan ve çok alışveriş yapan Çinli kadınlara 'Tai Tai' deniyor. Bana 'Senin kıyafatleri Tai Tai'lar alıyor' diyorlar. Esprili hem de ironik bir tarafı da var aslında. Uzakdoğu'da Hong Kong'da bir şirket kurduk, Arzu Kaprol Asia Pacific ismiyle. Japonya'da ilk 6 yıl önce, Takashiyama isimli departman store'un 7 mağazasına birden girmiştik. Sonra bir ara verdik. Şimdi tekrar başlıyor. Takashiyama'da corner açıyoruz.