|
|
|
|
|
En büyük, en lüks jet yakında gökyüzünde
|
|
Avrupa'nın bir numaralı uçak kiralama şirketi olan PrivatAir, 218 ila 325 yolcu taşıma kapasiteli Boeing 767-300ER'ı, 56 kişilik düzenleyerek dünyanın en lüks hava araçlarından biri haline getirdi.
Geniş gövdeli uçak konseptinin en belirgin tiplerinden birisi olan Boeing 767-300ER'in kabini, bugünlerde yeniden düzenleniyor. Orta ve uzun mesafeli yolculuklar için kullanılan dev uçak, sekiz kişilik yemek salonu, toplantı ve yatak odaları ile 'Krallara layık' hale getiriliyor. Avrupa'nın lider kiralık uçak şirketi PrivatAir'e ait uçak, Cenevre'den Los Angeles'a ya da Singapur'a kadar durmaksızın uçma yeteneği ile devlet başkanları veya global şirket yöneticilerine lüks içinde yolculuk etmek için hazırlanıyor. Bünyesinde 50'den fazla ticari yolcu uçağı ve iş jetini bulunduran PrivatAir, 767-300ER uçağıyla rakiplerine fark atma amacında.
BBJ'LER'DEN LÜKS OLACAK Monaco prensinden Kral Fahd'a kadar yüzlerce VIP müşteriye 10 yılı aşkın süredir hizmet veren PrivatAir, ultra lüks uçak kiralama hizmetiyle her daim adından söz ettiren bir şirket. Amerika-Avrupa arasında Boeing Business Jet (BBJ) uçaklarını kullanmasıyla daha da popüler hale gelen şirketin filosunda diğer iş jetleriyle birlikte özel konfigrasyonlu Airbus A319 ve Boeing 757 Executive gibi yolcu uçaklarıyla da dikkat çekmeye başladı. 'Lüks yolculuk operasyonları en büyük gelir kaynağımız oldu ve olmaya devam edecek' şeklinde konuşan PrivatAir yönetim kurulu üyesi Greg Thomas, 767-300ER gibi bir uçağı bünyelerine katmakla lider pozisyonlarını pekiştireceklerini belirtiyor. PrivatAir'in son gözdesi dev Boeing'in kabin içi düzenlemeleri bittiğinde dünyanın en geniş gövdeli en lüks iş jeti olacak. Boeing 767-300 ER, PrivatAir filosunda en çok iş yapan 28 ila 46 kişilik düzenlenmiş üç BBJ'den daha konforlu ve yüksek teknolojili olacak. Kabin planında iki çift kişilik yatak odası, iki tek kişilik yatak odası, iki toplantı salonu ve bir eğlence mekanı ile bar bulunan uçak Nisan 2007'de VIP servise başlayacak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|