|
|
|
|
Erkekler de mücevher takar
Dünyaca ünlü markalar, erkekler için ürettikleri kozmetik ürünlerinden sonra şimdi de takılarda yeni tarz ve tasarımlara yönelmeye başladı.
Avrupa ve Amerika'da 'erkeğin uyanışı' olarak tanımlanan bir endüstriyel devrim yaşanıyor. Artık erkek kendi zevkini ve tarzını yansıtacak butik ürünler ve özgün tasarımlar talep ediyor. Erkekler için tekdüze ve klasik tasarımların vitrinlerde yer aldığı dönemler geride kaldı. Böylesi bir değişim, tüm pazarlama stratejilerinin de köklü bir değişime gitmesine yol açıyor. Tüm maskülen yargıları altüst eden yeni erkekler, şıklıkları ve modaya bakış açılarıyla kadınları kıskandırmaya bile başladılar. Tekstil, takı ve moda sektörü ise tabuları yıkan erkeğin beklentilerine cevap vermek için yarışıyor. Renklerin minimal kombinasyonu, yerini çok seçenekli eğilimlere bırakıyor. Tasarımcılar tarih, günlük yaşam, felsefe, sanat, popüler kültür gibi pek çok şeyden esin alıyorlar. Son dönemde özellikle büyük şehirlerimizde erkekler tarzlarını ifade eden takıları eskiye göre çok daha fazla kullanıyor. Dünyaca ünlü markalar 2007 koleksiyonlarında çelik tasarımlara bolca yer verirken, dünya takı modasının Türkiye'de de So Chic mağazalarında İtalyan Manuel Zed markasının birbirinden şık çelik takılarını erkeklerde görmeye başladık. Aslen uzun yıllardır erkekler için de üretilen gümüş ve altın takılar şimdi özgün tasarımlarla ve çelik malzemeyle sunuluyor. Uygun fiyatlarıyla da dikkat çeken çelik takılar, önümüzdeki günlerde takı modasına damgasını vuracak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|