Markalar zarar görür
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim görevlilerinden, SABAH gazetesi iletişim yazarı Nuran Yıldız; ünlülerin boşanmalarında sadece kendileri ve çocuklarının değil temsil ettikleri değerlerin de zarar görebileceğini belirtiyor: "Moda Vakko'dur" reklam tarihimizin en bilinen, temsil ettiği markayla en örtüşen sloganlarından biri. Vakko yıllarca modanın öncüsü, saygınlığın ve statünün simgesiydi. Cem-Bettina Hakko boşanması gibi ünlü boşanmalarda kişilerin kendi adları da, temsil ettiği markalar da, çocukları da zarar görebilir.
İYİ YÖNETİLMELİ Özel yaşama dikkat etmek boşanma sürecini iyi yönetmek gerekir. Bu durum prestij ve statü deyince akla ilk gelen markalardan biri olduğu için Vakko için daha da önemlidir. Cem Hakko'nun bir anlık boş bulunması ve bunun ardından iletişim sürecinin iyi yönetilmemesi, arka arkaya hataların yapılması Vakko markasına ciddi zarar verdi.
|