|
|
Lekeler de akıllandı
EKRANLARDA bir leke safarisi yaşanıyor ki sormayın. Deterjan reklamlarında lekeleri yok etmenin bin bir yolu anlatılırken, karışımlara eklenen yeni kimyasallarla tüketiciler yeni ürünleri almaya zorlanıyor. Ancak AEG Elektrolux çamaşır makinesi reklamında dikkatimi çeken bir durum var. Kimyagerler yeni buluşlarla lekelerin kökünü kazımaya çalışırken, belli ki lekelerin de eli armut toplamıyor. Gördüğüm kadarıyla deterjandan kaçmak için yer değiştiren akıllı lekeler türemiş! Nasıl mı? AEG reklamındaki delikanlı, üzerine meyve suyu döküyor. (Bu arada gömleğini çıkarıp, makineye atıyor ama içindeki tişört üzerinde kalıyor. Bu pasaklı adama en son teknoloji ürünü makine ne yapsın?) Leke sola dökülmesine rağmen, gömleği çıkarıp makineye attıktan sonra adamın üzerinde kalan tişörtteki lekenin aksi yönde olduğunu görüyoruz. Yani meyve suyu lekesi, deterjana ve çamaşır makinesine vücut çalımı atıyor!.. Bakalım bu aniden yer değiştiren lekeleri çıkaracak bir deterjan da bulunacak mı?!?
|