Xerox CEO'su Anne Mulcahy, Türk tüketicilerin teknoloji konusunda çok bilinçli olduklarına dikkat çekerek, "En yeni ürünleri istiyorlar. Eski teknolojili bir ürün satmak mümkün değil" dedi.
Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden biri olan Xerox'un CEO'su Anne Mulcahy, Türkiye'de teknoloji kullanımının üst seviyede bulunduğunu belirterek, Türk kullanıcılarına eski teknolojili bir ürün satmanın mümkün olmadığını söyledi. Xerox Türkiye Ofisi'ni ziyaret için Türkiye'de bulunan Mulcahy, "Herkes en yeni ürünleri biliyor ve bunları istiyor. Ancak daha da önemlisi müşterilerimiz çok bilinçli, herhangi bir ürün almadan önce bunun şirketi açısından getirisinin ne olacağını da mutlaka bilmek istiyor" dedi. Açıklamalarında Türk ekonomisine
de değinen Mulcahy, istikrarın kendileri için çok önemli olduğuna işaret ederek Türk ekonomisinin geçtiğimiz haftalarda yaşanan piyasa dalgalanmalarını çabuk atlattığını hatırlatarak, "Bu durum 2001 yılında yaşanan krizin ardından sağlıklı bir ekonomi, performanslı bir istikrarın sağlanmış olduğunun en önemli işareti oldu" dedi.
"İNİŞ ÇIKIŞLARI YAŞADIK" Türkiye'nin bulunduğu bölgenin en iddialı ülkelerinden biri olduğuna da işaret eden Mulcahy, Türkiye ofislerinin her yıl iki basamaklı yüzde oranlarıyla büyüdüğünü belirterek bu oranın Xerox'un faaliyet gösterdiği diğer ülkelerde görmeye alışık oldukları büyüme oranlarının çok üzerinde olduğunu söyledi. Mulcahy şunları söyledi: "Bu büyüme zaman zaman bazı riskleri de beraberinde getirebilir. Bu çok normal. Ayrıca global bir şirket olarak krizlerle yaşamayı da öğreniyorsunuz. 17 yıldan beri buradayız. Bu zaman zarfında müşterilerimizle birlikte tüm iniş ve çıkışları yaşadık. Burada bulunmaktan çok memnunuz ve daha uzun yıllar kalmakta kararlıyız"
"YENİ ELEMAN ALACAĞIZ" 1989 yılında kurulan Xerox Türkiye ev ve ofis tüketicilerine ofis donanım, yazılım ürünlerini; baskı merkezleri, yayınevleri ve matbaalara da yüksek kapasiteli dijital baskı sistemlerini sunuyor. Türkiye'de aralarında kamu kuruluşlarının da bulunduğu çok sayıda şirkete baskı ve doküman yönetiminde dış yardım hizmeti-"outsourcing" sağlıyor. Ürünlerinin şirketlere yüzde 20-30 oranında tasarruf imkanı sağladığını belirten Mulcahy, " Türkiye'de büyümeye devam edeceğiz. Kadromuzu yeni elemanlarla desteklemeyi düşünüyoruz" dedi.