Şampiyonluk sonrası sokaklara akan taraftar sabah saatlerinden itibaren Galatasaray ürünlerini satan mağazaların önünde uzun kuyruklar oluşturdu. Forma, tişört ve atkılar adeta kapışıldı.
Galatasaray'ın 16'ncı şampiyonluğu, mali sorunlar yaşayan kulüp için adeta ilaç gibi gelirken kulübün kasaları dolmaya başladı. 2005 - 2006 futbol sezonunun anısına 13 Mayıs Cumartesi günü "Sarıyla Kırmızıyla, Alnımızın Akıyla" sloganıyla piyasaya çıkarılan ürünler, taraftarlar tarafından kapışıldı. Son dakikada gelen şampiyonluk sonrası önceki geceyi sokaklarda kutlamalarla geçiren Cimbom taraftarları sabah da Galatasaray ürünlerinin satıldığı mağazalara akın etti. Tişörtlerin 15 YTL, saten atkının 18 YTL, bayrağın 16.5 YTL ve fincanın 8 YTL'den
satıldığı ürünleri satın almak için Galatasaray Store mağazaları önünde uzun kuyruklar oluştu. Başlangıç için üretilen 20 bin tişört, 20 bin atkı, 10 bin bayrak ve 5 bin fincandan oluşan grubun tamamı satıldı. Öte yandan şirket, taraftarların yoğun talebini karşılamak amacıyla yeni ürünler çıkarmaya hazırlanıyor. Bunlar arasında, karikatürlü ve "20.45" yazılı ürünler de olacak. Galatasaray Pazarlama Genel Müdürü Selva Darnel, ürün satışlarını değerlendirirken, "Çok mutluyuz. Ürettiğimiz bütün ürünler bitti. Forma, diğer ürünler, sarı kırmızı her şey satıyor. Mağazalarda kasalarda kuyruk var. Anadolu'daki mağazalarda da satışlar çok yoğun. Kargo şirketleri ile ürün yolluyoruz" dedi. En az 7-8 çeşit daha ürün çıkaracaklarını belirten Darnel, ürünlerin kalıplarının hazırlanması ve baskı aşamasında olduğunu bildirdi. Selva Darnel, "20.45" yazılı tişörtlerin ise 2 gün sonra taraftarlarla buluşturulacağını söyledi. Şampiyonluk dolayısıyla yeni havuz sistemine göre Galatasaray'ın kasasına 3.5 milyon YTL gireceği bildirilirken Şampiyonlar Ligi statüsü gereği de her beraberlik ve galibiyette binlerce İsviçre Frangı elde edilecek.