Coca-Cola Başkan Yardımcısı Marc Mathieu; Türkiye'nin, Çin ve Rusya ile birlikte Coca-Cola'nın en hızlı büyüdüğü 3 pazardan birisi olduğunu belirterek, "Türkiye, büyümemize çok ciddi katkıda bulunuyor" dedi. Dünya çapındaki "Coca-Cola Tadında Hayat" kampanyası, ABD'den sonra uluslararası ölçekte ilk defa Türkiye'de tanıtıldı. Kampanyanın tanıtım toplantısında konuşan Marc Mathieu, kampanya ile Coca-Cola markasının değerini artırmak istediklerini dile getirerek, "Önümüzdeki 10 yılda markanın değerini 2 katına çıkartmayı hedefliyoruz. Türkiye, çift
basamaklı büyümeye imza atmış. Burası bizim için son derece önemli bir piyasa" diye konuştu. Coca-Cola Türkiye Bölgesi Pazarlama Müdürü Can Arcasoy ise 70 milyar dolar ile dünyanın en değerli markaları arasında yer aldıklarını söyledi. Arcasoy, Türkiye'nin, Coca-Cola için öncü bir pazar olduğunu belirtti. Arcasoy ayrıca, mısır şekeri kotasının yukarıya çekilmesiyle ilgili bir gelişmenin olmadığını, kotanın aynı sınırda devam edeceğini, yine mısır şekeri üretim izni olan şirketlerden alıp üretime devam edeceklerini bildirdi.