"Türkiye pazarı Rusya'dan daha önemli" diyen Pepsi Türkiye Başkanı Jim Zaza, "Hazırlıklarımızı yapıyoruz. Kola savaşında yeni cephe Türkiye olacak" dedi.
Türkıiye'yiRusya'dan daha fazla önemsediklerini söyleyen Pepsi Türkiye Başkanı Jim Zaza, "Mısır ve Rusya'da diğer grupla (Coca-Cola) ciddi rekabet içerisindeyiz. Buradaki şişeleme tesislerini iki yıl önce bünyemize kattık. Hazırlıklarımızı yapıyoruz. Kola savaşında yeni cephe Türkiye olacak" diye konuştu. Gazlı ve gazsız içecek pazarının yüzde 8 büyümesini beklediklerini söyleyen Zaza, Pepsi'nin hedefinin yüzde 15 olduğunu belirtti. GAP İdaresi ve Pepsi'nin Güneydoğu Anadolu'daki gençlik programlarının desteklenmesi amacıyla işbirliği protokolü imza töreninde gazetecilerin sorularını yanıtlayan Zaza, Pepsi'nin bugüne kadar 250 milyon dolar yatırım yaptığını ve her yıl ortalama 30-40 milyon dolarlık yatırım planladığını anlattı. Pepsi'nin pazarda ikinciliğe tekrar oturduğunu belirten Zaza, "Cola Turka'yı geride bıraktık. Irak Savaşı nedeniyle öne çıkan bir markaydı" dedi.
ELAZIĞLI GENEL MÜDÜR Zaza, "Jandarma dışındaki silahlı kuvvetler tesislerinde rakip grubun önüne geçtik. TBMM'de zaten bir süredir Pepsi satılıyor" dedi. Pepsi International'dan Orta Asya ve Türkler'in yaşadıkları Avrupa ülkelerine ihracat izni aldıklarını kaydeden Zaza, "Irak'ta bir tesis olduğu halde, ABD askerlerine Pepsi, Adana'daki şişeleme tesisinden gidiyor" diye konuştu. Pepsi Türkiye Başkanı Jim Zaza, ABD vatandaşı olmasına ve Lübnan'da yetişmesine rağmen memleketi sorulduğunda Elazığ'ın Ergani ilçesini söylüyor. Dedesi ve babası Elazığ'da doğup ve ölen Zaza, ailesini küçük yaşta kaybettiği için Lübnan'a yerleşmiş. Büyüme stratejileri çerçevesinde Doğu'da yeni bir fabrika açabileceklerini söyleyen Zaza, "Memleketim Elazığ'da olmasını isterim" dedi.