Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, Türkiye'de gelişen yaşam standartlarının yanı sıra ürün ve hizmetlerdeki farklılaşmaların vatandaşların sigorta ihtiyacını ve bilincini artırdığını söyledi. Genel Müdür Yergin konuşmasına şöyle devam etti: "Artan bilinç en fazla otomobillerimiz için yaptırdığımız kasko sigortalarında kendini göstermekle birlikte, vatandaşlarımız sigorta konusunda gerek poliçelerini satın alırken, gerekse hasar işlemleri sırasında bilgi eksikliği nedeniyle sıkıntı yaşamakta ve sonrasında bu sıkıntılar şikayete dönüşmektedir. Aksigorta ise 7 gün 24 saat sigortalılarına yardım ve çözüm getiren hizmet merkezi ile bu sıkıntılara son vermektedir." Ragıp Yergin, kasko sigortası yaptırırken, bedelin Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliği'nin araç değer listesinde yazanın en çok yüzde 10 altında veya üzerinde belirlemesi gerektiğini söyledi ve "Bir hasara maruz kaldığınızda, hasarınızı değerlendiren eksperin yapacağı ilk iş aracınızın sigorta bedeline bakmak olacaktır. Eksper, hasar tarihindeki aracın piyasa değeri ile poliçede yazılı sigorta bedelini karşılaştırır. Eğer poliçede yazılı bedel piyasa bedelinden düşükse, aracınızı eksik sigortaladığınız ve dolayısıyla yetersiz prim ödediğiniz için, düşük kaldığı oranda hasarınız eksik ödenir" şeklinde konuştu.