Hükümetin önemli projelerinden biri olarn 15 bin kilometre duble yol yapımına bu yıl yalnızca 350-400 milyon YTL ödenek ayırdığı ortaya çıktı. Otoyollara ise 1 milyar YTL ödenek aktarılması, otoyollara yeniden dönüş sinyali olarak algılandı. Karayolları Genel Müdürlüğü, 2003'ten başlayarak 15 bin kilometre duble yol (bölünmüş yol) yapımı için seferber edildi. Hükümet, bu hedef için Karayolları bütçesine 2003'te 900 milyon YTL, 2004'te 1 milyar 50 milyon, 2005'te ise 1.5 milyar YTL aktarıldı. Müdürlük, 3 yılda 6 bin kilometre duble yol yaptı. Hükümet, bu yıl ise yılbaşında 2.7 milyar YTL yatırım ödeneği tahsis etti. Bunun 950 milyon YTL'si otoyollara, 1 milyar 350 milyon YTL'si ise duble yollara aktarılacak. İlk bakışta duble yollara 1 milyar 350 milyon YTL aktarılıyor gibi görünse de ödeneğin yaklaşık 600 milyon YTL'si Karadeniz Sahil Yolu'na 300-350 milyonu 2005'te duble yol yapımı için müteahhitlere ödenecek. 2006'da duble yol yapımı için sadece 350-400 milyon YTL harcama yapılabilecek.