SEVGİLİLER Günü nedeniyle bu yıl yaşanan hareketlilik, pazarlama ve satışta farklılaşmanın güzel örnekleri. Rusya'da 8 Mart Kadınlar Günü'nde herkes birbirine çiçek veriyor. Orada Kadınlar Günü önemli bir gündür. Belki bizde de olur zamanla. Bütün bunlar, her gün satışa çıkan servis ve ürünü taze ve cazip hale getirme çabalarıdır. Bu amaçla bütün yaratıcı beyinler çalışıyor. Müşterinin gönlünden, heyecanından daha fazla pay kapmak için arayış var. Geçen yıl Anneler Günü'nde bir meşhur marka, yarım sayfa epilasyon cihazı reklamı verdi. Yani annenize epilasyon aleti alır mısınız? Ya da eşinize elektrik süpürgesi? Ama bunlar pazarlamada farklılık arayışıdır ve takdir etmek gerek.