Dericilerin Türk derisi imajını güçlendirmek için Türkiye'de ilan vermelerini eleştiren yazım üzerine bu işin koordinasyonunu yürüten Ümit Zaim geldi. "Haklısınız ama iç pazarda güçlü olmayanların dış pazarda şansı yok. Ayrıca yabancı ülkelerde de reklama başlıyoruz" dedi. Şimdilik sınır kapılarında turistlere yönelik olarak yürütülen bir kampanya varmış. Ancak pek yakında 3 milyon dolarlık bir bütçeyle önce ABD'de, sonra da Avrupa ülkelerinde Türk derisini tanıtan kampanyalara başlayacaklarmış. Bu işi yapacak ajanslarla görüşmeler sürüyormuş. Ben de Ümit Zaim'e "Yurtdışında böyle bir kampanya için 3 milyon dolar çok az. Bunun 10 misli lazım" dedim. "Biz kendi aramızda bu kadarını toplayabildik" diye yanıtladı. 3 milyon dolarlık kampanyanın ABD gibi bir ülkede etkisi sıfıra yakın olur. Buna "kampanya" denmez. Çünkü bir atımlık barutla kampanya olmaz.