Marka 2005 konferansında onur ödülü alan Sabancı Grubu Başkanı Güler Sabancı, "SA markasının arkasında duygu ve sevgi var. Türk halkı bu markayı seviyor" dedi ve ekledi: Yeni vizyonumuz her alanda farklılık yaratmak.
Sabancı Grubu Başkanı Güler Sabancı "SA markası, Türkiye'nin itibarı en yüksek markası" diye konuştu. Güler Sabancı'ya "Marka Konferansı" kapsamında her yıl geleneksel olarak verilen marka onur ödülünü aldı. "Değişimle güçlenen lider marka" teması için verilen ödülü alan Sabancı, yaptığı konuşmada, 'değişimle güçlenen lider marka' için seçilmiş olmaktan dolayı hem kendi adına hem de Sabancı adına onur duyduğunu ifade ederek, "Bu beni yüreklendiriyor" dedi.
TÜRK HALKI SA'YI SEVİYOR Markanın esas sahibini 1.5 yıl önce kaybettiklerini belirten Sabancı, konuşmasını şöyle sürdürdü: "Sakıp Bey, SA markasını öyle bir yere taşıdı, öyle bir yere getirdi ve öyle bir miras bıraktı ki... Biz de biliyoruz ki Türkiye'nin itibarı en yüksek markası SA. Arkasında da güvenilirlik, kalite, duygu ve sevgi var. Türk halkı SA'yı seviyor. Bunun bir sorumluluğu var. Toplumsal duyarlılığımızdan dolayı seviyor, kendine yakın buluyor, seviyor. Dolayısıyla bizim bu güçlü birikimleriyle bize miras kalan SA'yı daha yukarılara taşıma görevimiz, sorumluluğumuz var."
PICASSO'YU GETİRDİK Yeni bir yönetim dönemine giren Sabancı'da geleceğe baktıklarını, ortak bir akılla yeni bir vizyon tarif ettiklerini dile getiren Sabancı, yeni vizyonlarını "fark, farklılık yaratmak, kalıcı üstünlükler sağlamak" şeklinde açıkladı. Sabancı, yaptıkları her işte, içinde bulundukları her ortamda bunun kendilerine bir fark getirip getirmediğini sorduklarını ifade ederek, toplumsal duyarlılıkları nedeniyle Picasso sergisine sponsor olduklarını, bunun Türkiye'nin kültür yaşamına bir fark getireceğine inandıklarını vurguladı. Güler Sabancı, "Bunu yapmaya çalışıyoruz. Fark edilmiş olmaktan mutluyum." dedi.